Forum sekcji ASG

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 20-04-2017 20:57:23

Snajpie
Pułkownik
Skąd: Boguszów-Gorce
Dołączył: 20-04-2017
Liczba postów: 18
WWW
Windows 8.1Chrome 57.0.2987.133

Regulamin

Regulamin rozgrywki ASG

1.    Każdy uczestnik rozgrywki ASG powinien zapoznać się z regulaminem oraz potwierdzić przeczytanie imieniem i nazwiskiem na specjalnej liście .
2.    Złamanie powyższych zasad skutkuje niedopuszczeniem uczestnika do rozgrywki ASG.
3.    Gracze powinni podpisać oświadczenie „o wzięciu pełnej odpowiedzialności za ewentualne obrażenia” .
4.    Uczestnikiem symulacji ASG może być osoba , która ukończyła 18 rok życia.
5.    W przypadku osób poniżej 18 roku życia wymagana jest zgoda opiekunów prawnych.
6.    Na terenie rozgrywki występują strefy NO Fire- w strefach tych obowiązuje całkowity zakaz używania replik ASG. Strefa jest oznaczona taśmą oraz kartką z napisem NO FIRE w kolorze czerwonym .
7.    Złamanie tej zasady będzie skutkować wykluczeniem z dalszych walk.
8.    Wszyscy gracze powinni z najwyższą starannością dbać o to aby żadane uczestnik nie ucierpiał podczas trwania rozgrywki.
9.    Każdy uczestnik rozgrywki powinien  posiadać środki ochrony oczu zgodne z dodatkiem pierwszym.
10.    Na terenie rozgrywki powinna znajdować się co najmniej jedna apteczka pierwszej pomocy oraz środek łączności zewnętrznej (telefon komórkowy ).
11.    Organizator rozgrywki jest odpowiedzialny za przygotowanie wyżej wymienionych środków.
12.    Na terenie symulacji walk ASG obowiązuje zakaz spożywania alkoholu oraz innych środków odużających. Wyjątek od zasady stanowi punkt 13.
13.    Spożywanie alkoholu jest dopuszczalne wyłącznie po ogłoszeniu całkowitego zakończenia symulacji.
14.    Osoba spożywająca alkohol i/lub wyżej wymienione środki w czasie trwania rozgrywki zostanie natychmiast i nieodwołalne wykluczona z dalszej symulacji.
15.    Teren rozgrywki powinien zostać sprawdzony pod kątem bezpieczeństwa przez organizatora.
16.    Miejsca niebezpieczne powinny zostać w widoczny sposób oznakowane lub w miare możliwosci zabezpieczone .
17.    Zachowanie bezpieczeństwa publicznego :
18.    W miejscach publicznych replikę ASG przenosimy w pokrowcu lub zakładamy pomarańczową końcówkę na lufe.
19.    Wydobywanie , celowanie itp. replik w miejscach publicznych zostaje uznane za złamanie zasad ASG.
20.    Wyjątkiem od powyższych są pokazy odbywające się za zgodzą służb pożądkowych.
21.    Osoba trafiona w jakąkolwiek część ciała sygnalizuje trafienie poprzez podniesienie do góry ręki i okrzyk „dostałem”
22.    Nie przyznianie się do trafienia skutkuje czasowym lub całkowitym wykluczeniem z dalszej rozgrywki. Poszczególne przypadki są rozpatrywane według dodatku drugiego.
23.    Osoba , która otrzyma postrzał w replikę zostaje uznana za trafioną. Wyjątkiem od zasady jest przypadek w którym uczestnik posiada drugą sprawną replike i przez  dalszą część rozgrywki używa tej repliki.
24.    Organizator symulacji może przewidzieć inne zasady uznawania trafień. W takiej sytuacji obowiązujące są zasady organizatora
25.    W przypadku kiedy uczestnik znajduję się w odległości miejszej lub równej 15m stosujemy cichą kulkę (mówimy : Cicha kulka/nieżyjesz/dostałeś)
26.    W przypadku rozgrywek ASG na obiektach CQB odległość „cichej kulki” wynosi 10m.
27.    W czasie rozgrywki w terenie jak i CQB obowiązuje całkowity zakaz strzelania w głowę tzw. „Head Shoot-ów”.
28.     Osoba umyślnie dokonująca Head Shoot-ów dostaje ostrzeżenie a w przypadku powtarzających się tego typu sytuacji zostaje czasowo lub całkowicie wykluczony z rozgrywki. Poszczególne przypadki będą rozpatrywane według dodatku drugiego. 
29.    Używanie środków pirotechnicznych jest możliwe jeśli : organizator wyrazi na to zgodę , nie ma ryzyka spowodowania obrażeń u innych uczestników oraz nie ma ryzyka podpalenia lub zniszczenia miejsca rozgrywki.
30.    Używanie środków łączności jest dozowlone.
31.    Organizator może zastrzec dla siebie określony kanał dzięki któremu uczestnicy mogą się z nim kontakować w celu zgłoszenia wypadku lub sytuacji utrudniającej rozgrywkę.
32.    Osoba korzystająca z kanału organizatora bez określonego celu zostaje wykluczona z rozgrywki na okres 10 minut.
33.    Broń biała : noże , scyzoryki , multitoole , narzędzia itp. mogą być noszone jako element umundurowania.
34.    Broń biała może być dobywana tylko i wyłącznie w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych uczestników. Wykorzystywanie broni białej w czasie symulacji jest całkowicie zabronione.
35.    Złamanie tej zasady skutkuje wykluczeniem z symulacji na okres całej rozgrywki.
36.    Podczas trwania rozgrywki należy kożystac z replik o mocach określoncyh w tabeli 1.


Dodatek pierwszy - „Ochorona oczu”

1.    Każdy gracz powinien posiadać środki ochrony oczu przez cały czas trwania rozgrywki. Środki te muszą zostać zatwierdzone przez organizatora w sposób opisany w punkcie 5
2.    Każdy gracz który zdejmie okulary  w czasie rozgrywki jest z niej wykluczany na okres 30 minut.
3.    Uczestnicy mogą zdjąć okulary w strefach No Fire.
4.    W przypadku zaparowania okularów uczestnik udaje się do strefy NO Fire w celu oczyszczenia z pary. Po oczyszczeniu uczestnik wraca do rozgrywki.
5.    Sprawdzenie środków ochrony :
środki ochrony powinny zostać oparte o obiekt stały (drzewo , mur itp. ) a następnie zostać ostrzelane z najmocniejszej repliki w zewnętrzną część. Test powinien obejmować co najmniej 5 postrzałów z odlegołości około 1m a następnie 1 strzał z 0.5m. Jeżeli środki ochrony nie ulegną uszkodzeniu lub zniekształceniu zostają dopuszczone do rozgrywki.


Dodatek drugi -  „rozstrzyganie sporów”

1.    Nie przyznanie się do trafienia za pierwszym razem karane jest ostrzeżeniem słownym , za drugim razem karane jest wykluczeniem z rozgrywki na okres 30 min. Za trzecim razem jest karane całkowitym wykluczeniem z rozgrywki
2.    Celowy head-shoot za pierwszym razem będzie karany ostrzeżeniem i 10 minutowym wykluczeniem z rozgrywki. Drugi celowy Head-shoot będzie karany ostrzeżeniem i wykluczeniem z rozgrywki na okres 30 min. Każde następne umyślne trafienie w głowę będzie karane 30 minutowym wykluczeniem. Jeżeli umyślny Head-shoot wystąpi 5 razy uczestnik zostaje całkowicie wykluczony z symulacji.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
dinera-forums - gtamtarex - lspdestate - legwinland - me